9 visiteur(s) et 0 membre(s) en ligne.
Inscrivez-vous en cliquant ici
Google
 A propos de...

Infos de connexion

Bonjour, Anonyme
Pseudo :
Mot de Passe:
PerduInscription

Membre(s):
Aujourd'hui : 0
Hier : 0
Total : 676

Actuellement :
Visiteur(s) : 9
Membre(s) : 0

Partenaires

[Tous les Partenaires]

[Devenir Partenaire]

Accueil Le forum Les pages aquariophiles Les articles Soumettre un article Liens   Aide

Modéré par : gerry amazone cricroon Sylvain 
Index du Forum » » Cichlidés Américains » » Customized Stainless Steel Locker Components Manufacture
AuteurCustomized Stainless Steel Locker Components Manufacture
ae2900247cou
11   

ae2900247cou
  Posté : 12-08-2019 03:27

Tianhui Machine is an excellent production enterprise management. With the ISO9001:2008 quality management system certification. Own a full set of Silica Sol precision casting factory and Machining factory, with advanced CNC machining center and CNC production equipments, production technology inspection personnel with rich experience, specializing in customized parts, equipped with three coordinate to control the product quality testing center. And the integration of casting, forging, stamping, die-casting, cold extrusion and other more than 100 cooperation factory production resources, can provide customers from the mapping, mold design and manufacturing to production and processing, heat treatment, surface treatment, testing, packaging and other one-top service.   
Production of a wide range of product , including parts of pump, valve, hardware, motor cars, auto parts, excavator parts. There are stainless steel precision casting parts exports to Japanese customer snow blower and pump accessories, Italy customer precision machining stainless steel glass clip and tap fittings, stainless steel Meat Grinder parts for Germany customer, RS Union Joint and automobile fittings, France sand casting cutting machinery parts and food machinery parts, aluminum auto parts BMW and Mercedes Benz customer service market, zinc alloy high pressure casting......   
The company under the premise of ensuring the quality, optimize the processing technology, reduce production costs, so that get the customer's praise.Customized Stainless Steel Locker Components Manufacture
website:http://www.tianhuimachining.com/
website2:http://www.tianhuimachine.com/

▲ Our History
Established in 1998, Taizhou MECO Refrigeration Equipment Co., Ltd is a manufacturer which has comprehensive competitiveness in the technology、producing and services of commercial air conditioner.
▲ Our Factory
The com

Sauter à :
 Photo aléatoire

Photos d
Aquarium Public de Vannes (Golf du Morbihan)

Petites annonces

Il y a annonce(s)
Recherche
Vends
Donne
Echange

Sondage

Comment avez-vous connu Aquarium Hall ? ..... Précisions bienvenues en commentaire !
 Je suis là depuis le début (merci Planète ;)
 Par un moteur de recherche (hmm oui mais encore, lequel ??)
 J'ai suivi un lien aperçu sur un autre site
 Pur hasard !!! Mais bon, il y avait de la lumière alors je suis entré
 Heuuuu erreur d'aiguillage ?? En fait, je ne sais pas ce que je fais là...
 ...Autre ??? (rendez-vous en commentaire :-)

Results, Résultats

• Votes : 469
  • Commentaire(s) : 2

Activité du Site

Pages vues depuis 16/05/2006 : 9 237 319
  • Nb. de Membres : 676
  • Nb. d'Articles : 43
  • Nb. de Forums : 23
  • Nb. de Sujets : 6
  • Nb. de Critiques : 0

Top 10  Statistiques

Records audience

Aujourd'hui :
28 connecté(s) à 04:59.

Ce mois ci :
28 connecté(s) le 7 à 04:59.

Cette année :
28 connecté(s) le 7/3 à 04:59.

Absolu :
201 connecté(s) le 12/11/2019 à 15:26.

Référencement Webmasters & Annuaire Internet - annuaire gratuit
Site construit avec NPDS sous GNU/GPL license.
Les commentaires sont sous la responsabilité de ceux qui les ont publiés. Merci de lire les règles du forum
Contactez l'administrateur. © aquarium-hall.com